Ring på: 39 617 618
Åbningstider: mandag til fredag fra 9-16.
Email: info@pharmovital.dk
Adresse: Pharmovital ApS, Rosenkæret 11 B, 2860 Søborg
CVR-nummer: 27 20 65 06
Har du spørgsmål eller kommentarer? Kontakt os venligst.
Vi svarer på din e-mail inden for 48 timer.
Hvor hurtigt modtager jeg min levering?
Du modtager din forsendelse inden for 1-2 arbejdsdage.
Hvordan betaler jeg?
Med betalingskort eller med MobilePay. Vi bruger krypteret betaling for at sikre dine bank og personlige oplysninger. Du kan ikke bruge MobilePay hvis du abonnerer på SanoKardio.
Din betaling ved køb af et enkelt produkt og ved abonnementskøb sker efter din vare er afsendt.
Er jeg låst i et abonnement, fordi jeg tog imod jeres tilbud?
Du har ingen bindingsperiode hos os, men kan frit ændre, pause eller annullere dit abonnement.
Hvordan annullerer jeg mit abonnement?
Du kan enten gøre det selv på “Min konto” eller kontakte vores kundeservice via e-mail eller telefon, så hjælper vi dig.
Har jeg nogen fortrydelsesret?
Du har altid 14 dage til at fortryde efter at du har modtaget din levering. Hvis du ønsker at udøve din ret til at fortryde, kan du underrette os via e-mail eller telefon.
Hvordan sender jeg forsendelsen retur, hvis jeg annullerer mit køb?
Returadressen er angivet til venstre for forsendelsesboksen. Husk korrekt porto. Glem ikke at medsende følgesedlen!
Skal jeg abonnere, eller er det ok at købe en enkelt æske?
Du kan købe SanoKardio enkeltvist til den normale pris på 229 kr. Du har altid gratis fragt på dine køb!
Kan du købe SanoKardio i almindelige butikker?
SanoKardio fås på udvalgte apoteker og i helsekostbutikker.
Kan jeg spise SanoKardio, hvis jeg er allergisk?
Produktet indeholder ingen allergifremkaldende stoffer, kunstige farve- og smagsstoffer eller konserveringsmidler. Hvis du er allergisk overfor tomater må du ikke spise SanoKardio.
Kan jeg spise SanoKardio, hvis jeg tager medicin?
Der er ingen kendte interaktioner med lægemidler.
Hvad er betingelserne for reklamation?
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Hvis du reklamerer inden 10 uger efter, at du har opdaget fejlen, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.