Priser og betaling
Hver vare er angivet med pris inklusive moms. I indkøbskurven kan du se den samlede pris inklusive alle gebyrer, moms og forsendelse. Betalingsbetingelser er angivet i indkøbskurven afhængig af den valgte betalingsmetode. Forsendelsesbetingelser er angivet i indkøbskurven.
Din betaling ved køb af et enkelt produkt og ved abonnementskøb sker efter din vare er afsendt.
Returpolitik
Din ret til at fortryde gælder i 14 dage. I din meddelelse til os skal det være klart, at du fortryder købet. Din frist for at fortryde købet starter den dag, du modtager varen.
Når du benytter din fortrydelsesret:
Du er forpligtet til at holde varen i god stand, som da du modtog den. Du må ikke bruge den, men selvfølgelig undersøge den nøje. Hvis varen er beskadiget eller bortkommet på grund af uagtsomhed, mister du retten til at fortryde.
Abonnement
Hvis du vælger at abonnere på et produkt, sendes det direkte til dig i en emballage der går ind i din postkasse. Du har ingen binding, og kan ændre, pause eller annullere dit abonnement når som helst. Hvis du ønsker at annullere dit abonnement, skal det ske senest 14 dage før næste levering.
Politik til beskyttelse af personlige oplysninger
Når du afgiver din ordre hos os, deler du dine personlige oplysninger. I forbindelse med din registrering og ordre accepterer du, at vi gemmer og bruger dine oplysninger i vores forretning til at opfylde aftalen med dig. Du har ret til at modtage de oplysninger, som vi har registreret om dig i henhold til persondataloven. Hvis det er forkert, ufuldstændigt eller irrelevant, kan du anmode om, at oplysningerne rettes eller slettes. I så fald skal du kontakte os via e-mail.
Legal navn og adresse
Pharmovital ApS, Rosenkæret 11B, 2860 Søborg
CVR: 27206506
Levering
Vi bruger PostNord til at sende din ordre. Leveringstiden beregnes til 1 arbejdsdag, hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 3 arbejdsdage, skal du kontakte vores kundeservice via e-mail eller telefon.
Ikke afhentede forsendelser
Ikke afhentede forsendelser returneres til os. For alle pakker, der ikke afhentes, forbeholder vi os retten til at opkræve omkostninger til returforsendelse og håndteringsgebyrer, i øjeblikket 100 kr.
Retur
Returnering foretages for din egen regning, medmindre varen er mangelfuld, eller hvis vi har pakket forkert. Returnering af produktet skal sendes som brev eller pakke.
Når du har udøvet din fortrydelsesret, skal du sende eller returnere det til os. Glem ikke at medsende følgesedlen.
Refundering:
Hvis du har udøvet din fortrydelsesret, refunderer vi det, du har betalt for varerne, snarest eller senest inden for 30 dage fra den dag, vi modtog varen. Du skal selv betale returomkostningerne, når du returnerer varerne. Vi betaler altid returomkostningerne ved returnering af såkaldte erstatningsvarer.
Se også Forbrugerbureauet og lov om fjernkontrakter samt EU’s fælles tvistbilæggelseswebsted http://ec.europa.eu/odr
Reklamation
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden 10 uger efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.